Waluta:
PLN

Reklamacje


Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Nie jest
konieczne przedstawianie paragonu/faktury.
Postępowanie:
- prześlij do nas formularz reklamacji (dostępny poniżej) na adres: idea@ideamask.pl lub
pocztą
- spakuj produkt/-y i odeślij je przesyłką opłaconą z góry na adres:

Ran4Est Sp. z o.o.
ul. św. Wawrzyńca 38/2, 31-052 Kraków


W ciągu 14 dni dni po otrzymaniu przez nas paczki rozpatrzymy reklamację i wyślemy Ci
informację zwrotną. Jeśli reklamacja zostanie uznana otrzymasz zwrot należność za produkt/y
łącznie z kosztami wysyłki tego produktu do nas.


Zwroty

Możliwość zwrotu zakupionego towaru opisaliśmy w zakładce "Prawo do odstąpienia od umowy".
Tam również znajdziesz informacje jak postąpić w przypadku doboru niewłaściwego rozmiaru
maski.